Forum ana sayfa Define Cihazları Toprak Altı Görüntülü Radarlar define isaretlerinize tam yorum-ve yer tespiti yapan radar a

define isaretlerinize tam yorum-ve yer tespiti yapan radar a

Toprak Altı Görüntülü Radarlar hakkındaki forum

Mesajlar: 1886
selamlar sor bakalım değerli kardeşim ne sorup öğrenmek istiyorsan..senin soracağın soruyu bekliyoruz..hadi bakalım...... :)
Aldığımız Nefesi geri verebiliyorsak Demekki hiç bir şey bizim değildir.


Mesajlar: 16
slm herkese ; sadece Define babasinin soyledigi bu cihazi ve ozelliklerini goremiyorum..kaldirildi mi ki hemen ?o neymis ole cihaz (nasil bir donanima sahipmis diye bir bakacaktim da) kemik ayrimi yapabilen bir cihaz??? ole bir cihaz CT scanner bile 50 cm mesafeden kemik goruntusu cikartabiliyor.. ve ole bir cihaz 8 Bin degil 80 bine bile satilmaz!!!bu sadece benim gorusum..


Mesajlar: 1886
selamlar çook haklısınız...ama anlayana ..arkadaş almancıya türkiyede anlattığı cihazdan yokya...halbuki türkiye her türlü teknolojiyi üretir durumda haberi yok herhalde.......
Aldığımız Nefesi geri verebiliyorsak Demekki hiç bir şey bizim değildir.


Mesajlar: 2
ya bırakın bu işleri güzel gardeşlerim türkiyede birmetrenin altını gösterecek bi makina daha icat edilmedi ne lerini gördük biz yalan hepsi inanmayın bun lara


Mesajlar: 1886
selamlar..sende haklısın değerli kardeşim........... :)
Aldığımız Nefesi geri verebiliyorsak Demekki hiç bir şey bizim değildir.


Mesajlar: 5
kımse alet almasın arkadaslar enkıralıbıle fos paranızı pöpe atmayın...


Mesajlar: 5
slm arkadaşlar çogu kişi makine arıyor izmir ve çevresi müsait yeriniz varsa yardımcı olabilirim .



Mesajlar: 22
Ben Almanyadan yaziyorum bu dedektör ve alan tarama aletlerin sayin üyemiz keops67 yorumlarina katiliyorum
Ben de takib ediyorum altin bulan makine yok ve hic bir dedektör bulmazda idda ediyorum aksini isbat eden
Karsima gelsin . Müdür1

admin Kullanıcı avatarı
Site Admin

Mesajlar: 301
herkese selam kolay gelsin yeni konu açmanızı vede üzerinde yorum ve tartışmayı bekliyorum arkadaşlar
DefineHaritasi.Com Ekibi

Önceki

Dön Toprak Altı Görüntülü Radarlar

cron