Forum ana sayfa Belgeler Aradığınız Bölgeler Katırlı Dağları

Katırlı Dağları

Belgelerde aradığınız adı geçen bölgeleri sorabilir & paylaşabilirsiniz



Mesaj Pzt Oca 02, 2012 8:38 pm

Mesajlar: 1
Merhabalar yeni üye oldum bu benim ilk mesajım.

Bursa ve civarında beraber yazın arama yapabilecek arkadaşlar arıyorum.

Uludağdan çıkıp ipek yolunu takip edebileceğiniz İzniğe doğru bir dağ sırası var. Uludağdan aşağı kestele doğru indiğiniz zaman Alaçam mevkii ve Gölbası Gölü sonrasında Katırlı Dağ sırasına bağlanan patikatalar var. Katırlı Dağlarına Gölden giriş yaptığınız zaman İznik Gölü yani Gürle Kayasına kadar yaklaşık 25 Km lik bir alan var bu alanlarda geçeceğiniz mevkiye göre 350 nufusu aşmayan 1-2 yerleşke var. Çok sarp kayalık ormanlık bir mevki. gidenler olmuştur mutlaka ancak yinede araştırmak istiyorum. Tek başıma bu alanın tümünü arşatırmak sanırım 10 senemi falan alır.

Eşkiya dedikodularını veya kulaktan kulağa duyduğum belgesi olmayan doneleri söylemeyeceğim ancak bölge konum ve bağlandığı yolları patikalırı ile çok bakir bir bölge olduğunu düşünüyorum.

Foto,

http://d1201.hizliresim.com/t/2/1ju2b.jpg

Karşılıklı neler yapabileceğimize dair paylaşımlarınızı bekliyorum.

Kolay gelsin

Mesaj Pzt Tem 16, 2012 10:52 pm

Mesajlar: 10
merhabalar...elinizde belge varda mı arkadaş arıyorsunuz yoksa keşif mi yapmayı düşünüyorsunuz?görüşelim...saygılar...

Mesaj Sal Tem 17, 2012 9:46 pm

Mesajlar: 167
sana tavsiye dışkaya yönel araştırırsan ilk yerleşim yeridir hala kale yolları durmaktadır.yeni çevre yolu ile ilgili haberleri araştır o dedigin yerlerde zaten çok gezen var. ben çok araştırdım karaıgdır´igdir .dışkaya asıl gezilecek yerler

Mesaj Çrş Tem 18, 2012 11:12 am

Mesajlar: 1
benimde özellikle ilgimi çeken bir bölge orası ama hiç gitmeye fırsatım olmadı..uygunsa görüşebilirz..

Mesaj Prş Tem 19, 2012 11:01 am

Mesajlar: 8
iznikliyim kardeşim o taraflarla ilgili bende çok şey duymuştum. istersen birlikte araştırma yapabiliriz yardımcı olabilirim.

Mesaj Cum Tem 20, 2012 11:59 am

Mesajlar: 2
bence sen kamp arkadaşı arıyosun arkadaşım bunun için maddiyatta lazım bence

Mesaj Pzr Eki 14, 2012 1:51 pm

Mesajlar: 372
Neden olmasın kardeş Bende ESK. Ugraşıyorum Ö.M. at istersen grşlm.
'' LÜTFEN İŞARETLERİ KIRMAYINIZ '' HİÇ KIMSENIN SÖYLEMINE İNANIP İŞARETLER İÇİNDE PARA VARDIR KIRMAYIN İYİ ŞEKILDE ARAŞTIRIP YADA BİLENLERE SORUP ÖGRENİNİZ...

Mesaj Çrş Ara 19, 2012 12:21 pm

Mesajlar: 10
o bölge benim gibi bişey ama senin bana bişeyler bildiğini kanıtlaman gerek kardeşim az yol değil yürüyeceğimiz :)

Mesaj Çrş Ara 19, 2012 7:42 pm

Mesajlar: 167
bölge benim demişssin bildigin bir yer söyle o bölgede varmı yokmu ben diyem sana

Mesaj Çrş Ara 19, 2012 9:32 pm

Mesajlar: 10
şahin kayası - arap hanı - değirmenderesi - daha sayarsam bütün millet buraya gelir sen ne biliyosun onu söyle reis

Sonraki

Dön Aradığınız Bölgeler