Forum ana sayfa Mezar Tipleri & Tümülüs Tümülüsler Tümülüs Olma İhtimali Varmı Acaba

Tümülüs Olma İhtimali Varmı Acaba

Tümülüsler hakkında bilgiler



Mesaj Prş Ara 26, 2013 6:43 pm

Mesajlar: 1894
Bu yer ne tümülüs nede tüfürüs sadece ufak bir yığma saman yığmasıda olabilir derim.. :x
Aldığımız Nefesi geri verebiliyorsak Demekki hiç bir şey bizim değildir.

Mesaj Prş Ara 26, 2013 9:41 pm

Mesajlar: 124
Tümülüs diyen arkadaşlara gülüyorum sadece.. Gidip zamanını ve emeğini harcama kardeşim.
[b]İmkanın sınırını görmek için imkansızı denemek lazım.[/b]


Mesajlar: 1894
"ŞAHMARAN"]Eğer saman değilse kesin tümülüs, pek seçilmiyorki................................Şahmaran ustam sanırım uzaktan saman yığınına benzettiniz..benziyorda haklısınız çünkü yeni biçilmiş bir ekin tarlasının içinde çeken arkadaş tam yanına gidememişmi... .tam ne olduğu belli değil..... :)
Aldığımız Nefesi geri verebiliyorsak Demekki hiç bir şey bizim değildir.

Mesaj Prş Eki 02, 2014 10:01 am

Mesajlar: 54
doğal değil yapay fakat tümülüs falan değil. bu gibi tarlalarda taşların toplanıp bir tepecik yapıldığı yerlerdir. fazla dikkate alınacak yerler değildir. teşekkürler
-BEN ÖLÜNCE BİR ELİMİ TABUTUMUN DIŞINA ATIN. İNSANLAR GÖRSÜNLER Kİ PADİŞAH OLAN KANUNİ BU DÜNYADAN ELİ BOŞ GİTMİŞTİR..


Mesajlar: 36
Turania yazdı:
Yani, doğaldan ziyade herhangi bir tarihi anlamı yok..

Neye göre doğal allah aşkına doğal gördüğün ne var orda tamm belli bi foto değil saman yığmislar dersin anlarm birisi küm dökmüş dersin onuda anlarım tarlanın ortasında doğal ne işi var oranın

Önceki

Dön Tümülüsler