Forum ana sayfa Çözümünü İstediğiniz İşaretler Fotoğraflı Define İşaretlerinize Yorumlar balık kabatması

balık kabatması

Arazide çekmiş olduğunuz define işaretlerinin çözümlerini burada paylaşabilirsiniz



Mesaj Sal Ara 28, 2010 10:09 pm

Mesajlar: 24
şelalenin yüksekligi 6 metre kadar şelalenin arkasında magara var girilmesi baya zor biyer girişi gösteren işaretler var magaranın içinde balık kabartması var yardımcı olursanız sevinirim saygılarımla
Eklentiler
11072009155.jpg
11072009154.jpg
11072009152.jpg
11072009153.jpg
En son cenk437 tarafından Cum Eyl 09, 2011 7:33 pm tarihinde düzenlendi, toplamda 9 kere düzenlendi.

Mesaj Sal Ara 28, 2010 10:27 pm

Mesajlar: 24
resimde pek belli olmuyo ama şelalenin altında magara var magara girişini gösteren ok işaretleri var çeşitli yerlerde bişi cıkarmı burdan

Mesaj Prş Ara 30, 2010 11:19 am

Mesajlar: 1894
madem o kadar net bilginiz var.o yerde mağara olduğuna eminsiniz yukardan bir yere bir ip bağlayın daha sonrada belinize bağlayıpta aşağı mağara dediğiniz yere inmeye çalışın.inincede içerileri bi kontrol edin bakalım sonuç ne çıkacak..inşallah emekleriniz boşa çıkmaz.kolay gelsin..
Aldığımız Nefesi geri verebiliyorsak Demekki hiç bir şey bizim değildir.

Mesaj Prş Ara 30, 2010 5:40 pm

Mesajlar: 24
leon usta ben o maraya zorda olsa girdim içinde bütün kayanın üzerine işlenmiş baalık kabartması var kayaya vurunca başka ses cıkıyo kabartmaya vurunca başka ses cıkıyo sanırım horasanla yapılmıs bi kabartma şelale 3 kattan oluşuyor 1 katta küçük bi mara daha var ikincide bişi yok resmin oldu yerde en alt kat ordaki mara daha büyük ve mara girişini güsteren ok işaretleri var degişik yerlerde diyer resimleri ekliyeyim onlarada bi bak

Mesaj Prş Ara 30, 2010 5:49 pm

Mesajlar: 24
leon usta en son resim de karşılıklı kayalar sanki insan yüzünü andırıyo sizce bi anlamı varmı bunun resme bakarken şimdi farkettim bu olayı da

Mesaj Prş Ara 30, 2010 5:58 pm

Mesajlar: 1894
elbetteki vardır.yanlız şunu diyeceğim.kayalara vurduğunuzda farklı sesler derken ilkinin sesi tonnn diyemi geliyo yoksa diğerininkide dınnnng diyemi geliyor ses tonları çok önemli çünkü yakın kapalı olanların sesi çok iniltili çıkar yani hemen arakasında veya içerisindede olabilir.insan figürlerininde baktığı yön istikametleri önemlidir.tam karşılarında ne var burdada baktıkları ortak son noktayı bulmalısınız. birde balık kabartmasının ilk önce kuyruk tarafını araştırmalısın.en sonda balığın başının baktığı su yönünü araştırmalısın.kolay gelsin..
Aldığımız Nefesi geri verebiliyorsak Demekki hiç bir şey bizim değildir.

Mesaj Prş Ara 30, 2010 6:05 pm

Mesajlar: 24
leon usta balık dışarı yani şelaleye dogru bakıyor tın diye degil ustan biraz tok tok diye ses geliyo balıgı kırmaya calıştım kıramadım yanımda fazla malzeme olmadın dan kırmak isterken cekiçi kırdım olmadı yani maranın içinde başka bi iz yokkk leon usta

Mesaj Prş Ara 30, 2010 8:01 pm

Mesajlar: 1894
o zaman balığın baktığı su istikametinde suya atlıyacağı yönde dere tarafına doğru veya şelale içine doğru son işareti aramalısın.kolay gelsin..
Aldığımız Nefesi geri verebiliyorsak Demekki hiç bir şey bizim değildir.

Mesaj Prş Ara 30, 2010 8:38 pm

Mesajlar: 12
arkadaşım o kayalardaki insan yüzleri tamamen doğal.. bende resme ilk baktığımda onu farkettim.. işaret aradığımızdan bişeylere benzetiyoruz sadece..
İşaret çözümündeki figürlerin özellikleri çok önemlidir. balık su içinde yaşar tehlike anında suya dalar.
Balık kesin olarak define işaretidir..Baktığı yön ve uzunluğu önemlidir.
Uzunluğunu ölç bir santimi bir adım olarak kullan. balığın baktığı yöne doğru git.adımlarınızın bittiği yerde mahzen girişi ara..

Mesaj Cum Ara 31, 2010 12:08 am

Mesajlar: 24
usatalarım ben bu konuyu başka bi şehirde duran bi yakınıma başka biri anlatmış anlattı yerin nerde oldunu bilmiyomuş anlattına göre bi ceviz agacı altında şelele şelalenin altında mara maranın içinde balık kabartması var demiş balık kabartmasını kırıp içinden çıkan altın para üzerine işlenmiş harita cıkacak demiş asıl defineninde 5 katır yükü oldunu söylemiş bende tarife tek uyan yeri bildim için gidip baktım herşey uyuyor aslı cıkacakmı bilmiyorum görecez bakalım

Sonraki

Dön Fotoğraflı Define İşaretlerinize Yorumlar

cron